Janus PIM

Upravljanje odnosima s klijentima (Client Relationship Management)

 

CILJ: Svladavanje temeljnih znanja i metoda za upravljanje zadovoljstvom klijenata i odnosima s klijentima, kao i kvalitetom postprodajne usluge. Nakon identifikacije standarda kvalitete proizvoda i usluge, izrađuje s profil klijenata/kupaca prema kojem se usklađuju financijski „razlozi“ za investiranje u povečanje kvalitete. Profil kupaca smješta se u bazu znanja koja se nadopunjuje svim saznanjima o sadašnjim i budućima potrebama klijenata. Sudionici će analizirati i pritužbe klijenata na temelju kojih će razviti akcijski plan te utjecati na smanjenje pritužaba.

 

Kontakt

Janus PIM d.o.o.

Slunjska 38
10110 Zagreb
 CROATIA
 
tel:    +385(1) 301 36 83

e-mail: info@janus-pim.hr

Anketa

Koliko često polazite treninge usavršavanja?
 
You are here  : Naslovnica Poslovna edukacija Prodaja i marketing - Napredne prodajne i marketinške vještine