Janus PIM

Moderna psihologija prodaje

 

CILJ: Upoznati polaznike s različitim pristupima kupcima u različitim prodajnim situacijama, te dati profesionalnu strukturu i uvježbati osnovne elemente uspješnog prodajnog razgovora, bez obzira radi li se o novim ili postojećim kupcima.
Zato želimo kod tog osposobljavanja postići, da zaposleni pridobiju znanje o profesionalnom komuniciranju sa strankama, tako da:

  •     lakše razumiju zahtjeve i želje stranaka
  •     lakše opslužuju stranke sa poznavanjem osnova poslovnog znanja i pravilnog načina komuniciranja
  •     mogu postići veće zadovoljstvo stranaka
  •     uspješno znaju rješavati neprijatne situacije i pritužbe stranaka
  •     doživljavaju manje stresnih situacija u odnosima sa strankama

 

 

Kontakt

Janus PIM d.o.o.

Slunjska 38
10110 Zagreb
 CROATIA
 
tel:    +385(1) 301 36 83

e-mail: info@janus-pim.hr

Anketa

Koliko često polazite treninge usavršavanja?
 
You are here  : Naslovnica Poslovna edukacija Prodaja i marketing - Napredne prodajne i marketinške vještine