Napredne prodajne vještine |
 CILJ: Upoznati polaznike s principima proaktivnog pristupa prodaji dodatnih usluga i sadržaja potencijlnim gostima i posjetiteljima hotela; upoznavanje s principima cross-sellinga i up-sellinga; opremanje alatima za učinkovito pridobivanje odluke. Trening osim koncepata up-sellinga i cross-sellinga obuhvaća i rad na razvoju samopouzdanja za proaktivnu prodaju Nakon uspješno usvojenog treninga, polaznici će: - Usvojiti osnovna pravila uspješne prodaje i steći kvalitete uspješnog prodavača
- Razviti pozitivan stava prema prodaji - otvorite će svoj prodajni potencijal
- Razviti samopouzdanje za korištenje prodajnih vještina
- Koristiti novi model prodaje – sustavan pristup prodaji; uzimanti će u obzir sve elemente prodajnog procesa
- Izgraditi povjerenja kod kupaca/stranaka
- Usvojiti tehnike postavljanja pitanja za iznalaženje potreba klijenata
- Razviti uvjerljivosti u prodaji i tehnike kreativne prodaje
- Razumijeti motivaciju za kupnju
- Koristiti sugestije u prodajnom procesu – savjetodavna prodaja
|