Janus PIM

Izvrsnost pobjeđuje !

Turistički proizvod je doživljaj, a strategija prvoklasne usluge garancija je uspjeha - zato čemo naučiti kako, kada i na koji način ponuditi, a zatim i isporučiti vrhunsku uslugu svakom gostu. Stvaranjem vrhunske usluge, stvaramo lojalnog gosta. 

U svakom trenutku stvaramo odnos sa gostima. Kroz prvi kontakt, telefonski poziv, e-mail, formalni ili neformalni razgovor, kroz osmjeh, kroz razgovor. Upravljanje odnosima sa gostima dio je strategije uspješnog poslovanja, ali i najvažnija poluga za generiranje zadovoljstva gosta te na taj način i pravi put do ostvarenja turističkih rezultata. Analizirajući trenutno profitabilne goste, koristeći njihove preporuke za akviziciju novi i ponudom njima prilagođenih proizvoda i usluga stvaramo platformu za uspjeh.

Tek savršenim poznavanjem kvalitete usluge i uslužnosti svjetskog standarda, zatim vlastitih proizvoda i usluga, razumijevanjem želja i potreba gostiju, turistički djelatnici u mogućnosti su izgraditi i razviti odnose sa gostima i time utjecati na ostvarenje turističkih strateških ciljeva. Upravo zato, donosimo Vam seriju trening programa, radionica i savjetodavnih paketa namijenjenih turističkim djelatnicima koji rade na razvoju i implementaciji turističkih proizvoda. Također, donosimo i module osobama koje su u svakodnevnoj interakciji sa gostima kada postaju prezenteri destinacija,prilikom razgovora s gostima otkrivaju njegove želje i potrebe. Temeljem prikupljenih informacija unapređuju asortiman i razinu usluge čime ih zadovoljavaju na najbolji mogući način, stavraju lojalnost i dobar glas vlastite destinacije u svijetu.

 

Jon Thedham - Naš vodeći trener i konzultant u turističkom sektoru:

Jon Thedham razvio je i održao edukacijske razvojne programe za potporu višem menadžmentu u hotelskoj industriji (Thistle Hotels Senior Management Programme); zatim četverogodišnji program za viši menadžment tvrtke Smurfitt Kappa te različite nacionalne menadžerske i leadership programe. Isto tako, razvio je i održao brojne  programe osobnog razvoja koji uključuju osobni coaching, pregovaranje, prodaju i prodajne vještine, efikasnu komunikaciju i rukovođenje. U praksi, pridruženi je direktor nagrađivanog strateškog i marketinškog plana, glavni je direktor razvoja internacionalne nagrađivane tehnološke kompanije, kao i facilitator učenja u organizacijama u kojima radi i s kojima surađuje.

Njegova relevantna iskustva u turističkoj industriji sastoje se od:

Četiri godine rada u službi prodaje i usluge klijentima za inozemne turističku agenciju
Jedan je od autora nacionalnog projekta „Welcome to Excellence“
Razvoj nacionalnog prodajnog programa za sektor hotelijerstva Velike Britanije
Četverogodišnje iskustvo savjetovanja Thistle Hotel Group-e, direktno radeći s generalnim direktorima i  prodajnim timovima s kojima razvija marketinške i prodajne strategije, te trenirajući direktno prvu liniju zaposlenika za razvoj prodajnih kompetencija
Razvoj prodajnih kompetencija za lanac malih hotela hotelske kuće Rank Organisation (danas dio Rank grupe)
Kontinuirani konzultantski rad s osam hotela regije „North West” , kao i aktivan rad na on-line i osobnoj prodaji kapaciteta
Razvio je i održao brojne trening programe usmjerene na razvoj prodaje na svim nivoima hotelskog poslovanja. Programi uključuju direktnu i indirektnu prodaju kroz različite kanale prodaje, uključujući i telefonsku prodaju
Razvio je prodajne i marketinške alate koji su pomogli više od 50 turističkih i hotelskih tvrtki regije North West of England 
Radi i kao prodajni savjetnik/coach prodajnih djelatnika u sektoru malih i srednjih hotelskih lanaca u Velikoj Britaniji 

 

Naši edukacijski moduli svjetske razine usluge:

  • Recept vrhunskih domaćina
  • Sve Vas očekujemo !
  • Dobrodošli stranci
  • Stvaranje vrhunske usluge
  • Upravljanje zadovoljstvom gosta
  • 5 pobjedničkih elemenata za uspjeh
  • Upravljanje životnim ciklusom turističkog proizvoda
  • Marketing turističke destinacije
  • Različitost gosta kao temelj uspjeha
  • Zeleni uspjeh projekta
  • Povijest - što tu ima za mene? 
  • Rast i razvoj manifestacija
  • Maloprodaja usmjerena gostu
  • Povećanje poslovnih rezultata destinacije

 

 

Kontaktirajte nas, želimo Vam pokazati rješenje !

 

 

Kontakt

Janus PIM d.o.o.

Slunjska 38
10110 Zagreb
 CROATIA
 
tel:    +385(1) 301 36 83

e-mail: info@janus-pim.hr

Anketa

Koliko često polazite treninge usavršavanja?
 
You are here  : Naslovnica